14 Şubat 2011 Pazartesi

Yazmazsam olmaz: sevgililer günü:)

.Çoğunluğun aksine, ben severim özel günleri. Doğum günleri, anneler günü, babalar günü, sevgililer günü.... Herkes sanki her gün sevdiğine, annesine, babasına sevgisini gösteriyormuş gibi, bir de bu özel günlere laf ederler.. Kim ne derse desin ben önemsiyorum bu günleri.
Arada sırada unutsa da ''ya ne gerek var kutlamaya, ben seni zaten seviyorum'' falan gibi klasik cümlelerle bu günleri geçiştirmeyen bir sevgilim (kocam) var neyseki benim. Ha yeri gelmişken, ben de kocasına sevgilim diyen gruptanım:)
Bizim evlilik yıldönümümüzle sevgililer günü arasında 5 gün var. Genelde birleştirip kutluyoruz. Kutluyoruz derken, öyle havai fişekler, balonlar, eğlenceler anlamında değil. Sevgilimin bana sarılıp kulağıma beni sevdiğini fısıldaması, belki bir çiçek.... Bizim kutlama anlayışımız bu. Genelde de bir akşam yemeği işte. Maksat, günün anlam ve ehemmiyetini es geçmemek:) Ama illaki kutlamak!
Bu sene 5. sevgililer günümüzü kutladık aşkımla. Darısı 55. sevgililer gününe........

4 yorum:

  1. canım arkadaşım inşallah daha nice sevgililer günü görürsünüz.sizin herşeyi bir şölen ve kutlama haline getirmenize bayılıyorum.ne kadar güzel koca bir ailen var ve daima yanındalar sizleri seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. aaa bizimde sevgililer günü ile evlilik yıldönümüz arasında 1 hafta var. Önce evlilik yıldönümümüz olduğu için sevgililer gününü pek kutlamıyoruz yani hediye anlamında.

    YanıtlaSil
  3. Serapcım; biraz abrtıyoruz biz kutlamaları:) Haklısın ve çok güzel bir tespitte bulunmuşsun. Bir şölen havasında oluyor bizim kutlamalarımız. Ben de sizin çekirdek ailenizin, her fırsatta dışarda olmasına imreniyorum. Kahvaltılar, alışverişler:) Allah hiçbirimizin ağız tadını bozmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Yasemin; bizim de yıldönümü, sevgililer gününden önce ama, kaynattırmıyorum:) İkisini de kutluyoruz. Demek sen de kış gelinisin benim gibi:)

    YanıtlaSil