19 Şubat 2011 Cumartesi

Cemre düşsün havaya, başlayalım oynamaya:)

Baharın müjdecisi olan Cemre, yarın havaya düşüyormuş. Sonra suya, sonra da toprağa düşecekmiş. Bu benim için kış bitti demek. Karanlık havalar, yağmurlar, hepsinden önemlisi soğuklar bitti demek:) Kışı hiç sevmem ben. Soğuğu, kasveti sevmem. Hep aydınlık olsun, hep sıcak olsun hava. Yaz çocuğuyum ben, mayıs ayının 4'ünde, güneşli ve ılık bir günde doğmuşum. Bu yüzden hep sıcak olsun isterim, yaşadığım yer. Hiç kış olmasın, kat kat lahana gibi giyinmeyelim. Uçuş uçuş elbiseler, parmak arası terliklerle yaşayalım hayatı. Bir tshirt, bir jean yetsin, arkadaşlarla buluşmaya giderken. Açık havada, mis gibi ıslak çimen kokusunu içime çeke çeke içeyim kahvemi. Evimin bütün pencereleri açık olsun, ışık dolsun, enerji dolsun yuvama.
Sonra tatil.... Ayaklarım yansın kumsalda, buzz gibi denizde kendime geleyim. Güneş tenimi boyasın, içimdeki bütün huzursuzluğu alsın götürsün meltem esintisi. Kızım parkta oynasın, salıncağa binsin. Çıplak ayaklarıyla kaydıraktan ters çıkmaya çalışsın, üzerinde bir şort, bir tshirt:)
Bütün bunları bana yazdırandır işte ''cemre''. Düşsün artık yarın havaya, 7 gün sonra suya, 7 gün sonra da toprağa. Ben de bir oh çekeyim, yaz çocuğu olarak. ''Oh be, yaz geldi. Yeniden beni ısıtmaya, ruhumu tazelemeye''...........

2 yorum:

  1. AMAN KIYAMAM CANIM ARKADAŞIM BENİM BENDE BAHAR KIZIYIM.SEVMEM KIŞI SOĞUĞU.AMA MART KAPIDAN BAKTIRIR KAZMA KÜREK YAKTIRIR.SEN YAZ GELMDEN GİYME T-SHİRTLERİ SHORTLARI BİRDE HASTA OLMAYIN MALUM ANKARANIN AYAZI BİR BAŞKA...ÖPTÜM KOCAMAN...

    YanıtlaSil
  2. Böhüüüüüü:( Pazar günü berbattı hava Serap:( Dolu bile yağdı. Bütün hayallerim suya düştü!

    YanıtlaSil