20 Şubat 2011 Pazar

MiM:)

Bu eğlenceli ''mim'' sevgili arkadaşım Serap'dan (çocukça yaşamak) gelmiş. Buyrun okuyun...


1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
(Bilet alıyor olsaydım,) büyük ikramiyeyi kazanmak olabilirdi.
2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Kesinlikle ayakkabı
3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Hiç diyet yapmadım ama, gecenin bi vakti bile olsa, çikolatalı pastaya hayır diyemem
4.Uğurun var mı, uğurun?
Cık
5.Kendine en yakıştırdığın renk?
Siyah ve beyaz
6.En sevdiğin takın?
Alyansım
7.Takıntın?
Kara kedi ve el yıkama hastalığım
8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Dubai, Dubai, Dubai... çünkü sıcak:)
9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?
Son zamanlarda ''Tarkan- işim olmaz''
10.Solunda ne var
Eşim:)

2 yorum:

  1. teşekkürler canm :) böylece mimlendik...

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim tatlım, çok eğlendim cevaplarken:)

    YanıtlaSil