19 Şubat 2011 Cumartesi

Çocuk bu, sağı solu belli olmuyor:) :(

Kocanı ve çocuğunu övmeyeceksin, bir gün gelir, rezil eder seni derler..... Kocamı da övmem çocuğumu da (çocuğumu şimdilik:P ) Ama ne zaman yaptığı iyi birşeyden bahsetsem, kızım tam tersini yapıyor:(
Yemeğini sorunsuz yer. (Çocuk o gün ağzına tek lokma koymaz)
Hiç sorun çıkarmadan uyur (sabaha kadar uyumaz, bizi delirtir)
Hayatta ağzına sürmez o yemeği (tabağı siler süpürür)
O yemeğe bayılııırrrr (Kendimi paralarım, tek lokma yemez) vs, vs, vs diye uzar gider bu liste. Bugün yine aynı böyle bir durum yaşadık. Genelde cumartesi günleri, 365 alışveriş merkezine götürüyoruz Zeynep'i. Boyama yapıyor, oyunlar oynuyor.... Bugün Şelale ve Altan çifti de, oğulları Tuna kuzusuyla bize katıldılar. Ben Şelale'ye öyle güzel anlatıyorum ki telefonda; Zeynep şöyle oyalanır, bizi hiç rahatsız etmez, kendi kendine oynar, boyama yapar, Tuna'yı mutlaka getirin falan diye. Neyse, biz onlardan önce gittik ve koyduk Zeynep'i oyun alanına. Ama ne mümkün! Bizim kız girmiycem diye inat ediyor. Sadece bu olsa. Hiç yapmadığı birşeyi yapıp, elimden tutup ''sen de gel'' demek istiyor, ağlıyor, boya kalemlerini fırlatıyor. Kabus gibiydi yani. Sonra Şelale'ler geldi, ve yapmaz, etmez denen Tunacık, oyun alanında kendi başına 1 saat oyalandı:) Şelale ve Altan şok tabi:) Çocuklar, o an sanki kişiliklerini değiş tokuş ettiler. Tabi Tuna'mın diğer çocuklarla bir arada eğlenmesi hepimizi çok mutlu etti, o da ayrı:)
Bu arada bizim KIZ esas OĞLANı sıkıştırıp öpmeyi ihmal etmedi :D Tuna kaçıyor, Zeynep kovalıyor öpücem diye:) Çocuğun zorla elinden tutup sürüklüyor falan... Koptuk resmen:) Şimdi Şelale ABLAMIZDAN fotoları bekliyoruz buraya eklemek için......
Not: Yukarda anlatıldığı üzere, çocukların ne zaman nerde ne yapacağı hiiiççç belli olmuyor.....


Zeynep Tuna'yı çekiştirirken:)


5 yorum:

  1. aynen öyle canım bence nazar değiyor. o yüzden asya'nın yaptıklarını pek yazmıyorum ve söylemiyorum anında dediğin gibi ters tepiyor ve yapmıyor ama çocuk bunlar insanı rezilde eder vezir de...fotoları bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Nzarsa, en çok benim nazarım değiyor Zeynep'e canım:) Geçen gün eşim bile dedi, senin nazarın değiyor bu çocuğa diye. Artık ben de inanmaya başladım:) Fotoları ben de bekliyorum sabırsızlıkla.....

    YanıtlaSil
  3. Rabbim nazarlardan korusun yavrularimizi.. MasAllah pekde tatli bir kizin var...
    zaman zaman bizede oluyor..

    hayirli geceler diliyorum canim..

    YanıtlaSil
  4. Amiiinnnn canım, Allahım hepimizin yavrularını korusun nazarlardan.

    YanıtlaSil