26 Şubat 2011 Cumartesi

AŞK..... YENİDEN.....

İnsan birine hergün yeniden, tekrar tekrar aşık olabilir mi? Olabilirmiş.... Ben kızıma, canımın taaa içine, ciğerimin köşesine, hergün yeni bir aşkla bağlanıyorum.
Bugün tepeden toplanmış saçlarından, minik bir bukle, küçücük lüle lüle bir saç tutamı kurtulmuş, yanağından aşağı süzülmüş. Öldüm o bukleye. Bittim,eridim. Hemen aldım fotoğraf makinesini, ölümsüzleştirdim yanaktaki bukleyi. Ben resmini çekerken, o da teyzesi Kukku'ya(Tutku)  şen kahkahalar atıyordu:)
Bir bukle, bir tutam saç beni benden alan. Babasına gösterdim, gülümsedi. Ama öyle bir gülümsedi ki, içinden birşeyler kopup geldi, içi içine sığmadı. Anlarım o bakışı, o gülümsemesini sevgilimin:)
Şiir yazardım eskiden, iddialıyımdır o konuda:) Kızımın buklelerine de yazmak istedim, olmadı. Ne yazsam eksik, yavan, yarım kaldı. Bir bukle, beni benden aldı...........
Not: Fotoğraflarda çok belli değil o hınzır buklemiz ama kurtulmuş işte tepeden toplanan at kuyruğumuzdan:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder