4 Şubat 2011 Cuma

İNİYORUZZZZ, ÇIKIYORUUZZZZ.......

Kızım artık merdivenlerden kendi başına inip çıkıyor:) Bir süre önce anneannesinin evinin yakınlarındaki parka gitmiştik. Ben kaydırağın başındaki Zeynep Duru'nun resmini çekmeye çalışırken, o emin ve kararlı adımlarla, ayağını ilk basamağa attı:) Heyecandan ne yapacağımı bilemedim. Tutsam mı, düşer mi, yoksa doğal sürece müdahale etmesem de kendi başına merdiven inip çıkmayı öğrense mi, diye düşünürken bizimki yolu yarılamıştı:) Teyzesi hemen arkasında, olası bir aksiliğe karşı bekliyordu tabi. Kuzum en tepeye çıktığında ''hadi annecim şimdi iniyoruz'' deyip onu kucaklamak için kollarımı açtığımda ''aayıy'' diyerek geri geri inmeye başladı:) Ben bir taraftan kameraya çekiyor bir taraftan heyecandan ve panikten onu tutmaya çalışıyor, bir taraftan da gülüyordum:)
Ertesi gün kreş öğretmeni arayıp ''artık merdivenleri kendi başına inip çıkabiliyor'' dediğinde ''evet, haftasonu öğrendi'' diye bir ukalalık yaptım farkında olmadan. Çünkü bizim sevgili Ayşe'miz, Zeynep Duru'nun bu yeni öğrendiği şeyi benimle paylaşmak istemiş, ben de kızın hevesini kursağında bırakmıştım:( Neyseki sonuç ikimizi de çok mutlu eden birşeydi de, gülüp geçtik:)
Sırada bizi şaşırtacak neler var bakalım..........
Not: Aşağıdaki  foto, öğretmenimizin kreşte çektiği fotodur:) Ayşeciğime haksızlık etmeyeyim diye, kendimin parkta çektiğini değil, öğretmenimizin okulda çektiğini ekledim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder