11 Şubat 2011 Cuma

''Aşk tesadüfleri sever'' miş,...

Tam 2 yıl sonra sinemaya gittik aşkımla:) 2 yıl! Kızımız doğmadan birkaç ay önce gitmişiz en son. Hangi filme gittiğimizi bile hatırlamıyoruz:) Annemler bizde kaldığından, hadi dedik başbaşa sinemaya gidelim. Uyuttuk yavrumuzu, anneanne ve teyzesine emanet ettik, vurduk kendimizi yollara. Bir Ankara aşığı olarak, Ankara'da çekilmiş bir filmi izleyecek olmak sevincimi ikiye katladı. Çünkü benim sevgili kocam Türk filmlerinden pek hoşlanmıyor. Eminim sırf ben istedim diye kabul etti bu filmi izlemeyi. Ancak, film bittiğinde yüzündeki ifadeden anladım çok beğendiğini, kendi de itiraf etti zaten. Çok iyiydi dedi hatta:) Uzun süredir böyle akıcı, ''bip''siz, küfürsüz, açık saçık sahneler olmayan bir türk filmi izlememiştim. Süper olmuş. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder