28 Mart 2011 Pazartesi

HERGÜN PAZAR OLSA:)

Eskiden hiç sevmezdim pazar günlerini. Evde 3 erkek olunca(2 erkek kardeşim, +1 babam= 3 erkek:) pazar günleri hep spor programı izlenirdi bizim evde. Mevsim yaz da olsa, hava hep karanlık ve kasvetli gibi gelirdi bana. E bir de ertesi gün okul var... Hiç istemezdim pazar gününün gelmesini.
O zamanların üzerinden 20 yıldan fazla geçti ve ben şimdi o karanlık diye nitelendirdiğim pazar günlerini iple çekiyorum:) Eşim işe gitmiyor, kızım okula gitmiyor, tüm aile birlikteyiz yani. Genelde pazar günleri dışarda kahvaltı yaparız ancak bazı hafta sonları arkadaşlarla plan yapınca, ev kahvaltısını tercih ediyoruz, sonraki saatlerde evimizde olamayacağımızdan. İşte bu pazar da öyle oldu. Annem, babam ve kızkardeşim de bizde olunca, hep birlikte keyifli bir ev kahvaltısı yaptık. Daha sonra canım arkadaşım Ferda'nın evine pastalar börekler yemek üzere yola koyulduk. Bu kez kocalarımızı evde bırakıp, bebelerimizi alıp kadın kadına buluştuk:) Zeynep Duru'yu uyandıramayınca biraz geç gittik tabi. Canım Ferdacım çok güzel şeyler hazırlamış bizler için, çok emek vermiş. Tekrar tekrar ellerine sağlık diyor, teşekkür ediyorum.
Biz gittiğimizde Seda ve cool oğlu Kerem ordalardı, Naz hanım uyuyordu. Sonra Yaprak ve yakışıklı oğlu Poyraz geldi. İlknur kızı Elif ateşli olduğundan yanlız eşlik etti bize. Hülya ve asil kuzusu Öykü, yine assolist olarak en son teşrif edenlerdendi:) En son Ülkü ve kızları Elif ve Nihan geldi. Ortam çok güzeldi, sohbet harikaydı, kuzular uyumluydu(Naz ve Zeynep'in didişmelerini saymazsak tabi:) Öykü kuzum yine her zamanki gibi hanımefendiydi. Ferda yine bıcır bıcır... Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık bile. Yaşasın hafta sonu, yaşasın arkadaşlık, yaşasın bu güzel insanları tanımama vesile olan Nurturia diyorum. 
Keşke her gün pazar olsa, her günümüz böyle güzel, eğlenceli geçse.... Seviyorum pazar günleriniiii:)

6 yorum:

  1. canım ne kadar güzel geçmiş allah daim etsin.nurtiriaya kayıtlıyım biliyosun ama unuttum gitti.girmiyorum hiç.neyse ruh ikizi kardeşim sizleri öpüyorum durumu öp benim yerime...

    YanıtlaSil
  2. Oh ne güzel bir pazar geçirmişsiniz. Çocukluğumuzun pazarları biraz benzeşmiş doğrusu, genelde pazarları maç izlenir o da yoksa babamın mangal keyfi gelir pikniğe giderdik. Mangal güzeldi de hep aynı yere pikniğe gitmek bize pek sıkıcı gelirdi, ertesi gün okul olması da ayrı bir sıkıntı sebebiydi.

    YanıtlaSil
  3. canımsın arkadaşım,yaşadığım en güzel pazar günlerinden biriydi,katıldığın için tekrar tşk.ederim :)herkes çok güzel kaynaştı,seni anlatacak yeterli kelimeler bulamıyorum,çok içtensin ve sıcak,bende nurturia ya bu nedenlede tşk.ediyorum,seni ve Zeynepi seviyorum canım,öpüldün :)

    YanıtlaSil
  4. Serapcımmm, ruh ikizi kardeşim, biz de kızımla sizi çookkk öpüyoruz canım.

    YanıtlaSil
  5. Fadiş; 80li yılların çocuğuysan, pazar günlerimizin benzer olması kaçınılmaz:)

    YanıtlaSil
  6. Ferdacım, yine olayı bitirmişsin canımcım benim...

    YanıtlaSil