21 Temmuz 2011 Perşembe

İYİ Kİ DOĞDUN KUZUM, İYİ Kİ DOĞURDUM SENİ

Çocuktum, annemle babamın çocukları. Sonra büyüdüm, hayatımın aşkıyla tanıştım, sevgili oldum, eş oldum. Tamam dedim, ''oldum'' ben, tamamlandım. Değilmiş işte, öyle değilmiş. Olmamışım, tam değilmişim, bir yanım eksikmiş. ''Anne'' olmalıymışım, asıl o zaman ben, ''ben'' olurmuşum. Oldum da! Senin varlığınla tamamlandım ben güzel kızım. Senden önce her renk siyah-beyazdı hayatımda. Sen dünyama geldikten sonra öğrendim ben, turuncunun, pembenin,yeşilin varlığını. Hayatımın rengi, kalbimin ritmi oldun sen Zeynep'im.
Nefesim, mucizem, ışığımsın sen benim, canım yavrum. İyi ki Allah'ım seni bana hediye etti, iyi ki baban bana bu mutluluğu yaşattı, iyi ki doğurdum seni annecimmmm.... Bugün senin doğum günün. 2 yaşına giriyorsun bugün, koskoca 2:)
Nasıl geçti zaman, neler yaşandı bu 2 yılda.... Kolay olmadı sana kavuşmamız bebeğim. Baban ve ben çok istedik, çok bekledik seni. Anneannen,deden,dayıların,teyzen, herkes büyük bir heyecan ve mutlulukla karşıladı gelişini. İlk göz ağrımızsın ne de olsa.
21 temmuz; benim seni doğurduğum gün, doğumgünün. Aslında benim de doğumgünüm. Bir bebek doğar, bir anne doğarmış. Ben de o gün ''anne Ezgi'' oldum. Hayatımdaki sıfatların en güzeli, en anlamlısı, en önemlisi. Büyümemişim meğer o ana dek, seni beklemişim kuzum. Seninle birlikte büyüdüm, yeniden öğrendim herşeyi, hayatı. Bütün ezberlerim silindi gitti ama daha yeni başlıyoruz annecim. İkimizin de öğreneceği, birbirimize öğreteceği o kadar çok şey var ki...


İYİ Kİ DOĞDUN CANIM YAVRUM, İYİ Kİ DOĞURDUM SENİ. NEŞEN, MUTLULUĞUN DAİM OLSUN. ALLAH'IM GÜLÜMSEMENİ YÜZÜNDEN EKSİK ETMESİN. HEP BİRLİKTE NİCE MUTLU YILLARA....... SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNEMMMMMMM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder