16 Mart 2012 Cuma

Doktor olacakmış:)

Büyüyünce ne olacaksın sorusu, genelde her çocuğa sorulmuştur. Ancak bu, tahminen okul çağındaki çocuklara sorulur. Bizim kız daha 2,5 yaşında olduğu için, aklımın ucundan bile geçmedi bunu sormak. Zaten artık gerek de kalmadı, kendi kendine cevabını verdi:) Yine bir uyutma evresinde, beni öpüp, iyi geceler dileyip, arkasını döndü ve;
Z.D: Annecim ben büyüyünce doktor olucam
Ben : !!!!!!!!!!!!!!!!! Doktorluk güzel bir meslek annecim, de nerden çıktı şimdi bu, gece gece?
Z.D: Anneannemi hastaneye götürüp sırtını iyileştiricem...
Ah benim vefalı yavrummmmmmmmm:)))

2 yorum:

  1. Akıllım benim,inşallah canım,ne yakışır sana doktorluk :)
    Naz a sorunca hep 'anne olucam' diyor yaaa :)))

    YanıtlaSil
  2. Kıyamaammmmm... Naz'ıma da annelik çok yakışacak:) Sarı melek o. Ttüleri de çok yakışmış bu arada;)

    YanıtlaSil