3 Şubat 2012 Cuma

Koskoca 20 ay mı, 20 aycık mı?

Bu blogu açma sebebim, kızımın anılarını, hatıralarını, yaşadıklarını yazıp, ilerde kendisiyle ilgili şeyleri okumasını istememdi. Ancak zaman zaman bizimle yani eşim ve kendimle ilgili yazılara da yer vermiştim. Bu yazı da onlardan biri işte.
Son 6 aydır neler yaşadığımız malum.Buraya detaylı bir şekilde yazmak istemiyorum, bilen biliyor. Ayrıca,  kızımın bu günleri hatırlamaması hatta beyninden tamamen söküp atması için de detay vermeyeceğim. Sadece içimdekileri yazmak, paylaşmak ve rahatlamak istedim.
Bugün 6 ay bitti Recai'siz... Onun kokusu, gülüşü, ellerinin sıcaklığı olmayan 6 ay... Önümüzde bir 20 ay daha var. Bekleyeceğimiz, sabredeceğimiz, göz açıp kapayıncaya kadar geçmesini dileyeceğimiz 20 ay...
Kaç gün eder hesaplamıyoruz aşkım da ben de. 20 ay deyip geçiyoruz. Zaman zaman umutsuzluğa kapılıp ''koskoca'' zaman zaman umut dolup ''20 aycık'' dediğimiz kalleş bir zaman zarfı. Oysa insan beraberken nasıl da emin, sonsuza kadar birlikte olacağından. Nasıl da cömertçe ve çoğu zaman boşa harcıyor sevdiğiyle olan vakti. Hiç ayrı kalmayacakmış gibi........
Söz vermiştim kendime, kızımın bloguna kötü şeyler yazmayacağıma dair. Hele hele bu konudan asla bahsetmeyecektim. Hatta sırf bu 20 ay için ayrıca bir blog açmayı bile düşünmüştüm. Ama buna ne gücüm var ne enerjim:( Hele bir gün saymaya başlayayım, o zaman her güne bir eksi koyup, açacağım yeni bir blog.
Şu an ki ruh halimle, karaladım işte birşeyler. Söyleyin a dostlar, geçer mi bu 20 ay? Koskoca 20 ay mı, minnacık 20 ay mı, canım sevgilimi bana geri getirecek olan???

6 yorum:

  1. canım benim ne olduğunu bilmiyorum sana hatırlatıp üzmekte istemiyorum 20 ay geçer sen yeter ki ümidini kaybetme araya biraz özlem girecek ama kavuşmanız daha güzel olacak.rabbim kimseyi sevdiklerinden ayırmasın allah ölüm acısı tattırmasın diğer acılar geçip gidiyor unutuluyor seni seviyorum çok öpüyorum kendine iyi bak....

    YanıtlaSil
  2. Bak görürsün nasıl geçecek,sevdiklerin yanında olduktan sonra...Kuzunla, ailenle, bizlerle 'minnacık'' olacak o 20 ay...Çabuk geçmesi için, göz açıp kapayana yanınızda olması için...hep yanınızdayız canım arkadaşım, sağlıklı ol yeter...

    YanıtlaSil
  3. Canım Ferda'm, sizlerin desteğiyle geçecek, bitecek inşallah. İyi ki varsınız hayatımızda, ailece....

    YanıtlaSil
  4. Canımkardeşim Serapcım. Fırsatım olmadı sana anlatmaya. En kısa zamanda arayacağım seni. Uzun uzun derleşiriz. Ben de seni çok seviyorum. Öpüyorum Asya'mı ve seni...

    YanıtlaSil
  5. Ezgi, anladım sanırım. sağlıkla ilgili olmasın derdiniz, geçer anam be, neler neler geçmedi ki. Kızına sarıl, hayata sarıl, geçer. Bugünler geçer, yaşanmamış olmayacak o yüzden buraya yazman da sorun değil bence,insan yaşadıklarıyla insan oluyor,yaşadıklarıyla büyüyor. Sen artık yazıyorsun aramızdasın ya, 20 ay da geçer.

    YanıtlaSil
  6. Nil'im, sağol desteğin ve güzel yüreğin için.

    YanıtlaSil