26 Şubat 2012 Pazar

BAHAR MI GELİYOR NE? :)




Önceki postumda yazmıştım cemre düştü diye. Baharı müjdeliyordu ya hani. Hah işte, bugün baharın habercisi güzel, güneşli bir güne uyandık. İçim aydınlandı, yüreğim ferahladı. Bu güzel havayı kaçırmayalım diyerek, uzun süredir evde tıkılıp kalmaktan sıkılan kızımı da kaptım, Tunalıda aldım soluğu. Önce Kuğulupark'a gidip, kuğuları izledik. Güvercin topluluğun içine neşeyle daldı kuzum. Sonra parktaki kaydıraktan kaydı, salıncakta sallandı yavrum. Tabi bunun neticesinde acıktı. Doğruca Burger King'e gittik. Hamburger ve ayranı mideye indirdi Zeynep Duru. Sonra mağazaları dolaştık, kendimize ciciler aldık kızımla. Sonra yine Kuğulupark faslına geçtik. İyiden iyiye yorulmuş olan kızımla, uzun ve mutlu bir pazar günü keyfi yapıp, döndük evimize. Günün sonunda kızım bana sarılıp ''çok eeğlendik diymiğ annee'' deyince, bütün yorgunluğumu unutup, gülümseyerek ''evet anneciğim, çok eğlendik'' dedim. Güneşli bir Ankara'dan sevgiler herkese:)))

1 yorum:

  1. Ne iyi etmişsiniz gitmekle ama içimde cızz etmedi değil, geçen yıl birlikte gidişimiz geldi aklıma, nasıl içim çekti..bende olsaydım diye...Ama kıskanmadım canım arkadaşım, Zeynep Duru yla güzel bir gün geçirmişsiniz, çok sevindim, öperim :)

    YanıtlaSil