26 Mayıs 2011 Perşembe

ASRIN BULUŞU :)

Küçük çocuğu ya da bebeği olan her anne sanırım aynı sorunu yaşamıştır. En azından ben çok yaşadım. Ne zaman bir alışveriş merkezine gitsek ve Zeynep Duru elimizde bir su şişesi görse, hemen almak isterdi. Henüz tek başına içemediği halde, yardım etmemize de izin vermez, sonuçta tüm kıyafetleri ıslanırdı.
Geçen hafta sonu Real'de dolaşırken, suların olduğu rafta tesadüfen gördüm bu şişeyi. Daha önce yurt dışından getiren birkaç arkadaşta görmüş, Türkiye'ye gelir mi acaba diye düşünmüştüm. Meğer Türkiye'de de varmış, Hayat Su yapmış. Böyle suluk başlığı gibi, ayrıca bir de kapağı var. Hijyen açısından da süper! Üstelik yıkanabilir olması, defalarca kullanmayı da sağlıyor. Zeynep Duru bayıldı bu pratik kapaklara, elinden su şişesini düşürmüyor. Hem severek ve bol bol su içiyor, hem de kıyafetleri ıslanmıyor. Bence Hayat Su'nun bu pratik kapakları, asrın buluşları arasına girmeli:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder